maanantai 8. huhtikuuta 2013

RelationSHIT

Huonomaku oli eilen treffeillä Adoniksen kanssa, tai no 'coffee date' nimikkeellä ne ainakin kulkivat. Huonomaku on puhunut Adonikselle, että maassa X jonne Huonomaku matkustaa huomenna saattaisi olla hänelle töitä.. Se on totta ja Adonis on siinä uskossa että Huonomaku menee ikäänkuin työhaastatteluun- Huonomaku ei ole jaksanut korjata tätä luuloa, sillä eihän hänen nyt kaikkea tarvitse tietää. Anyhow, tämä vain pohjustukseksi, Huonomaku on muutenkin pohtinut muuttoa muutaman vuoden päästä Ruåttilandiaan, jos oikein hermot naksahtaa.

Treffeillä sanottua:
Huonomaku ja Adonis keskustelivat, jos Huonomaku lähtisikin nyt töihin maahan X.
Adoniksen kommentit olivat kutakuinkin: ''Don't go. What will I do? Who will watch horror movies with me? Don't go'' (suhteellisen diippiä kommenttia...)
Huonomaku kysyi myös ''kerrohan Adonis mikä on paras asia mikä on sinulle tässä maassa tapahtunut'' vastaus- ''Sinä''.
Adonis myös sanoi että kun Huonomaku pääsee maasta X takasin Suomeen tuleeko hän Adoniksen luokse katsomaan kauhuleffaa ja jos Adonis tekisi vaikka ruokaa (joka kestää monta tuntia valmistaa).
Jep jep, hyvältä kuulostaa eikö niin...?

Noh, jälleen kerran Jumalalla oli taas omia suunnitelmia ja tämän planeetan Amorit ovat varmaankin hirvetty ja kivitetty. Huonomaku koitti kysyä Adonikselta että hei mikä tämä juttu on mutta vastaus oli yhtä epämääräinen kuin kysymyskin.

Huonomaku palasi kotiin pakkaamaan laukkuaan ja hermostui ja laittoi teinimäisesti Adonikselle viestin (tönkkösuomeksi käännettynä)

H:  Olen juuri saanut matkalaukkuni pakattua ja halusin sinun tietävän että kuten aina minulla oli hyvä päivä kanssasi ja on harmi ettemme näe vähään aikaan. Olet mielestäni todella hyvä mies ja kanssasi on mukavaa viettää aikaa, mutta olen hieman hämilläni siitä mitä todella haluat. Pidän sinusta paljon, mutta jos rehellisesti tahdot että olemme kavereita niin kerro se minulle nyt''

A: Minä myös pidän sinusta paljon ja minulla oli mukavaa kanssasi. Tajusin tänään että sinä pidät minusta kuten minä pidän sinusta ja luultavasti olet hieman ymmälläsi. Haluaisin selittää enemmän mutta ei ole helppoa tekstiviestitse. Itseasiassa minulle tämä aika ei ole hyvä parisuhteelle. Siitä lähtien kun tajusin että olet yksi kivoimmista tytöistä jonka olen koskaan tavannut en halunnut aloittaa mitään joka ei luultavasti toimisi koska en ole valmis parisuhteelle ja menettämään sinua kokonaan. Ehkä tuo ei ollut vastaus mitä odotit, mutta rehelliselle tytölle kuten sinä halusin olla rehellinen. Toivon että tämä vastaus ei muuta asioita ystävyydessämme ja näemme myös jatkossa toisimme kuten nyt.

H: Adonis, kyllä ymmärrän. Kaikki on ok ja tietenkään tämä ei vaikuta ystävyyteemme. (Todellisuudessä voi vittu)

A: Tuo oli todella hyvä kuulla. Kuten sanoin, pidän sinusta paljon ja arvostan sinua... ja minulla on aina hauskaa kanssasi! Oletko jo pakannut?

Lopulla ei väliä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti